Leder du efter...
Har du brug for hjælp, når du benytter de digitale selvbetjeningsløsninger?
Hvad hjælper Den Digitale Hotline med?Den Digitale Hotline vejleder i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og andre myndigheder stiller til rådighed. I åbningstiderne sidder medarbejdere fra Borgerservice klar til løse dine digitale udfordringer. Vi kan vejlede dig, men ikke foretage konkret sagsbehandling.
Den Digitale HotlineDen Digitale Hotline bemandes med medarbejdere fra i alt 30 kommuner. En borger fra Jammerbugt kan derfor få kontakt med en medarbejder fra Hjørring. Det vil borgeren dog ikke mærke noget til, da alle medarbejderne i hotlinen er uddannede i at vejlede på tværs af kommunernes grænser og selvbetjeningsløsninger.
Få hjælp til selvbetjening
Få et overblik over de mange muligheder for selvbetjening via hjemmesiden. Herfra kan du betjene dig selv alle ugens dage, 24 timer i døgnet - når det passer dig.